Με σύνθημα “θέλουμε τα πεζοδρόμια της πόλης μας καθαρά και εμείς κάνουμε την διαφορά”, με χαμόγελα και ενθουσιασμό, οι μαθητές μας έγιναν σήμερα μικροί ενεργοί πολίτες, καθαρίζοντας τα πεζοδρόμια γύρω από το σχολείο με σκούπες και φαράσια!
Με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, ένιωσαν τη χαρά της προσφοράς και απέδειξαν πως όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά!
Ευχαριστούμε τη δασκάλα μας, κ. Αμαραντίδου για την οργάνωση.






